Hoe werkt het precies? Volg onze stappen!
Ieder zijn vak! Jullie de commercie, wij de verzending.
Ieder zijn vak! Jullie de commercie, wij de verzending.
Ieder zijn vak! Jullie de commercie, wij de verzending. Hier zijn we, al zeggen we het zelf, uiterst bedreven in. Dankzij jarenlange ervaring weten we wat werkt voor welk pakket en waar eventuele pijnpunten zitten. Daar kunnen we tijdig op anticiperen, waardoor we problemen voorkomen. Dit doen we dankzij een goede samenwerking en duidelijke afstemming met onze klanten, ondersteund door moderne digitale systemen en de 7 stappen van KSO.
Stap 1: Registreren
Als klant registreer jij je in ons portaal, waarna je inloggegevens ontvangt. Voor een enkele verzending kun je direct doorgaan naar stap 2.
Ga je echter op frequente basis pakketten versturen, dan gaan we graag het gesprek met je aan om aantrekkelijke afspraken te maken op basis van een intensievere samenwerking.
Stap 2: Aanmelden
Eenmaal geregistreerd kun je in ons portaal, op elk moment, één of meerdere pakketten aanmelden, waarbij je de details en gewenste verzendwijze vermeldt. Een fluitje van een cent!
Stap 3: Verzending naar het depot
Waar dan ook in de Achterhoek of Twente, wij halen jouw pakket op bij je bedrijf, waarna wij het vervoeren naar ons depot aan de rand van Doetinchem.
Stap 4: Verzending naar het distributiecentrum
Vanuit ons depot vervoeren wij je pakket naar het distributiecentrum. Dankzij ons transportmanagementsysteem krijgt elk pakket een Track & Trace code. Hierdoor kun jij, evenals jouw klant, elke zending real time volgen.
Stap 5: Sorteren
In het distributiecentrum wordt jouw pakket gesorteerd en klaargezet om te vertrekken naar één van onze regionale partners in Nederland of België.
Stap 6: Regionale partners
We zijn er bijna! Het pakket vertrekt naar de juiste regionale partner bij jullie klant in de buurt, waar zij het ontvangen en sorteren voor de laatste stap.
Stap 7: De bezorging
Bij deze regionale partner staat een koerier klaar om het pakketje in goede staat af te leveren op de eindbestemming. Klant blij, jij blij, wij blij!
Dankzij deze doordachte en bewezen stappen, kunnen we jouw pakket zo duurzaam en snel mogelijk op de juiste plek bezorgen. Tussendoor toch een vraag, of gewoon even iets afstemmen over een verzending? Neem dan gerust contact met ons op, want wij houden van korte lijnen.
Ook jouw pakketten op een duurzame manier verzenden? Registreer direct, of bel ons op 085-2736382.
Hoe kan ik een zending plaatsen?
Om een zending te plaatsen bij KSO Logistics, dien je je eerst te registreren op ons portaal. Na registratie ontvang je inloggegevens. Lees alles over onze werkwijze.
Hoe registreer ik mij?
Om je te registreren bij KSO Logistics, ga je naar ons portaalen volg je de stappen om je te registreren als klant. Na registratie ontvang je inloggegevens waarmee je toegang krijgt tot ons portaal. Als je vragen hebt over het registratieproces of meer informatie wilt over het versturen van pakketten, kun je altijd contact met ons opnemen.
Worden pakketten ook bij ons afgehaald?
Ja, bij KSO halen we pakketten al vanaf één stuk per dag af bij al onze klanten.
Wat moet ik doen als ik een pakket heb gemist?
Heb je een pakketje gemist omdat je niet thuis was op het moment van bezorging? Dan gaat het pakketje terug naar ons depot. Geen paniek, je kunt verschillende dingen doen om alsnog je pakketje te ontvangen. Lees hier alles over als je een pakket hebt gemist.
Ben ik zeker van levering bij KSO Logistics?
Ja. 99% van al onze pakketzendingen wordt succesvol bij de ontvanger bezorgd bij de eerste poging. In enkele gevallen dat de eerste poging niet succesvol is geweest, proberen wij het een tweede keer.
Kunnen jullie op regelmatige basis terugkerende zendingen verzorgen voor zakelijke klanten?
Als je op regelmatige basis pakketten wilt versturen, gaan we graag het gesprek met je aan om aantrekkelijke afspraken te maken op basis van een intensievere samenwerking.
Welke branches worden ondersteund door KSO Logistics?
KSO Logistics biedt diensten aan in diverse sectoren zoals fashion, webshop logistiek, elektronica en versproducten, en ook in andere bedrijfstakken waar logistieke ondersteuning vereist is.
Welke logistieke diensten biedt KSO Logistics aan?
KSO Logistics biedt een breed scala aan logistieke diensten, waaronder pakketdiensten,distributieservice, spoedkoerier,palletdistributieen koeriersdiensten.
Hoe worden kwetsbare of breekbare items behandeld?
Het netwerk van KSO Logistics is gespecialiseerd in zendingen die speciale zorg behoeven. Denk aan bloemen, wijnen, medicijnen en versgoederen zoals gebak en fruit. Het sorteerproces wordt door ons voornamelijk met de hand uitgevoerd, waardoor wij persoonlijke zorg aan jouw zending kunnen geven die nodig is.
Ontdek de voordelen van ons TMS (Transport Management Systeem) waar je zendingen kunt inboeken. Je voorziet de zending van een label, wij ontvangen een melding en onze planner zorgt ervoor dat het pakket bij jou afgehaald wordt.